Site icon בדיקת אבהות פרטית

אודות המרכז לבדיקת אבהות

להיות אבא זו הגשמת חלום. חלום שיש לכל כך הרבה גברים. העניין הוא שלפעמים הדברים נוטים להסתבך ויש לא מעט ילדים בעולם שפשוט לא בטוחים ולא יודעים מי האב האמיתי שלהם. בדיוק למען המטרה הכל כך חשובה הזו המרכז לבדיקת אבהות הוקם.

במרכז לבדיקת אבהות תוכלו למצוא את כל המידע החשוב, הרלוונטי, שלא ידעתם על המרכז לבדיקת אבהות. המרכז לבדיקת אבהות מהווה מרכז אשר מספר את כלל השירותים השונים והרלוונטיים בתחום בדיקת אבהות הפרטית במדינת ישראל. המרכז לבדיקת אבהות היא החברה המנוסה ואחת מהוותיקות ביותר במדינת ישראל, זאת כאשר היא מחזיקה בראשותה עשרות שנים של ותק בתחום בדיקות האבהות, ובנוסף לכך, מאות לקוחות מרוצים שביצעו דרכנו את הבדיקות, והמליצו על השירותים שלנו רבות. באתר זה תוכל למצוא מידע רלוונטי על בדיקות האבהות השונות, כיצד בדיקות האבהות אשר מתבצעות במרכז שלנו, אילו מומחים בתחום עובדים אצלנו ומציעים את שירותי הבדיקה עבורכם, ובנוסף, תוכל למצוא מאמרים מקצועיים רבים בתחום, המכילים מידע חשוב שכנראה ולא ידעתם.

בדיקת אבהות – לא מה שחשבתם

בדיקת אבהות היא למעשה מעין בדיקה גנטית, שמטרתה הינה לקבוע האם בין 2 נבדקים קיים קשר משפחתי של אבו ובנו. הבדיקה מתבצעת על ידי בידוד החומר התורשתי של הנבדקים, והיא מתבצעת על ידי מספר גדול של מומחים שמנוסים בתחום כבר שנים. בדרך כלל, אנשים נוטים לחשוב כי בדיקת אבהות היא בדיקה שרלוונטית רק במקרים שבהם יש חשד כי הילד שגדל בבית הוא לא הבן הביולוגי של האב שמגדל אותם, אולם, אנשים משתמשים כיום בבדיקת האבהות למגוון נוסף של מקרים – כאשר מביאים ילד בפונדקאות, כאשר נולד ילד להורה אחד ישראלי והורה אחד זר, ועוד מקרים נוספים.

פנינה פיירברג

מנהלת המרכז לבדיקות אבהות, זאת כאשר היא מעמידה ברשותה ותק וניסיון עשיר ורב שנים, בטיפולים השונים, ובקרים רבים שדורשים בדיקת אבהות. פנינה מחזיקה בידיה אינספור לקוחות מומלצים, לקוחות שעברו דרכה במרוצת השנים. פנינה היא בעלת תואר במדעי החברה, ובעלת התמחות בתחומי מחקר, ובדיקות גנטיות שונות.

Exit mobile version